vrijdag 22 augustus 2008

Pirate Cinema


"All About Eve" is playing tonight.
Photo: Annie

2 opmerkingen:

Polranny Pirates zei

DVD's afspelen op de computer bij het haardvuur is de nieuwste Piraten mode. De TV kamer boven is lang zo gezellig niet, vandaar. De DVD's zijn overigens niet gepirateerd, mocht je dat denken. Ze zijn keurig gekocht in de winkel. Inmiddels is er al een hele verzameling ongeregeld. Ze zijn meegenomen uit Nederland of gekocht in Castlebar.
Gisteren kwam Martha Vooren met het verhaal dat haar vriend Kas om de zoveel tijd thema-avonden organiseert rond een bepaalde actrice of regisseur met diner en zonder geklets tijdens de film. Een idee voor de Pirates om zichzelf en hun vrienden mee te amuseren?

Polranny Pirates zei

Ik zat eens in de bus van Queens naar Manhattan toen ik twee vrouwen achter mij hoorde roddelen over een andere vrouw geheten Leslie. Ze wisten zoveel over haar dat ze wel een hele goede vriendin moest zijn. Deze Leslie bleek een affaire met een andere man te hebben. Ik leunde zover mogelijk achterover om maar niets te hoeven missen. De twee vrouwen achter mij waren haar in niet mis te verstane woorden aan het bekritiseren. Mijn oren gloeiden! Toen we over de 59th Street Bridge Manhattan binnen reden kwam het aapje uit de mouw. Leslie was de hoofdpersoon uit de film The Letter en was gespeeld door Bette Davis.